
Segon partit per la diversitat: sumant esforços per un esport inclusiu
26/04/2024
Aquest proper 1 de maig, a les 13 hores, la Federació Catalana de Hockey participarà en el segon partit per la diversitat de la Divisió d'Honor Masculina entre l'Egara i el Junior. Aquesta ocasió representa una continuació del nostre compromís amb el projecte ERASMUS+ "All-in&win", que té com a finalitat millorar la inclusió LGBTI+ en l'esport. Tant l'Egara com el Junior, juntament amb el Sitges Hockey Club, formen part d'aquest programa pilot impulsat per la Federació, que té com a objectiu dur a terme el test d'aquest innovador projecte.
L'objectiu principal del projecte "All-in&win" és contribuir a l'acceptació de les persones LGBTI+ en l'esport i crear un entorn esportiu segur i inclusiu, en benefici dels esportistes i de la societat en general. És un pas important en la lluita per un esport més igualitari i respectuós per a tothom.
Amb aquesta iniciativa, la Federació Catalana de Hockey reitera el seu compromís amb la promoció de la diversitat, la inclusió i el respecte.
Vine i forma part del canvi!