Esdeveniments Notícies Avantatges Contacte Botiga
Notícies

València acull els campionats d’Espanya de Papis i Mamis de Hockey Sala

23/11/2022

Els Campionats d'Espanya de Papis i Mamis de Hockey Sala celebren la seva primera i segona edició, respectivament, del 25 al 27 de novembre en el Poliesportiu Natzaret de València.

En categoria femenina, que en aquesta ocasió celebra la seva segona edició , participaran dotze equips, quatre d’ells catalans. Els participants són Júnior FC, Pilaricas, Pozuelo Azul, Atlètic Terrassa, Pozuelo Verds, València CH, CH Xaloc, FC Barcelona, Matadepera 88, Club Egara, Túria CH i Leonas Rosas-Sanse HC.

El primer campionat d’aquesta categoria es va celebrar l’any passat a Eivissa i en ell l’Atlètic Terrassa va ser el subcampió. El FC Barcelona, va quedar quart, el Club Egara cinquè, el Matadepera’88 setè, el Junior FC vuitè i el Club Hockey Sant Andreu desè. Vanessa Villoria de l’Atlètic va rebre el premi com a MÀXIMA GOLEJADORA i Marta Reixach del Club Egara el de MÀXIMA GOLEJADORA.

En la categoria masculina, que celebra el seu primer campionat, prenen part cinc equips, i dos d’ells són catalans. Els equips que hi seran en aquest primer campionat són:  Túria CH, Club Egara, Matadepera 88, València CH i Pozuelo CH.

La competició femenina s’iniciarà divendres, dia 25 de novembre, a les 14.00h amb el partit entre l’Atlètic Terrassa i el València CH; la masculina ho farà un dia després amb l’encontre entre Turia i Club Egara.