Presentació Junta LLIBRE 100 FCH Estatuts Estaments Ètica FCH Canal Ètic Codi Ètic Història STICKS PER LA HISTÒRIA Temporada 2024-2025 Temporada 2023-2024 Temporada 2022-2023 Temporada 2021-2022 Temporada 2020-2021 Reglamentació Cercador Presentació Captació Convocatòries ARC Femení sub-15 sub-16 sub-18 sub-23 absolut ARC Masculí sub-15 sub-16 sub-18 sub-23 absolut Accidents Protocol Certificats Informació TITULACIONS Curs Nivell 1 Curs Nivell 2 Cursos Formularis Espai Virtual Escola de Directius Borsa de Treball Esdeveniments Notícies Avantatges Contacte Botiga
Presentació Junta LLIBRE 100 FCH Estatuts Estaments Ètica FCH Canal Ètic Codi Ètic Història STICKS PER LA HISTÒRIA Temporada 2024-2025 Temporada 2023-2024 Temporada 2022-2023 Temporada 2021-2022 Temporada 2020-2021 Reglamentació Cercador Presentació Captació Convocatòries ARC Femení sub-15 sub-16 sub-18 sub-23 absolut ARC Masculí sub-15 sub-16 sub-18 sub-23 absolut Accidents Protocol Certificats Informació TITULACIONS Curs Nivell 1 Curs Nivell 2 Cursos Formularis Espai Virtual Escola de Directius Borsa de Treball Esdeveniments Notícies Avantatges Contacte Botiga
Notícies

DHA: Preuada victòria de l’Atlètic sobre el líder

8/03/2021

Gran partit el que s’ha desenvolupat aquest diumenge al Josep Marquès on s’han enfrontat els grocs amb el Club de Campo i els locals han fet un gran encontre i han sumat els tres punts de la victòria en superar al combinat madrileny per 5 a 4.  Ja al primer quart l’ Atlètic ha aconseguit tres gols, marcats per Joan Tarrés, Marc Escudé i Pau Cunill. Al segon quart els madrilenys han igualat el resultat, que s’ha mantingut fins al minut cinquanta-dos quan Pau Cunill feia pujar el quart gol pels grocs, Marc Boltó al minut seixanta-quatre feia el definitiu cinquè gol pels locals i cinc minuts més tard el Club de Campo transformava el seu quart gol. Amb aquest resultat l’ Atlètic se situa en segon lloc de la classificació amb trenta-sis punts, un menys que el Club de Campo que segueix com a líder.

Baixa al tercer lloc el Club Egara que rebia al Pla del Bon Aire al Real Club de Polo, partit que ha finalitzat amb repartiment de punts en acabar en empat a u. El primer gol l’ha transformat Pau Quemada pels ratllats al minut seixanta-vuit i dos minuts més tard Llorenç Piera aconseguia l’empat amb el qual s’ha xiulat la fi del matx. El Real Club de Polo segueix en quart lloc a set punts del Club Egara i amb un partit menys jugat.

El FC Barcelona es mesurava al Junior FC i els barcelonins han superat als santcugatencs per 2-0. El primer gol dels locals ha inaugurat el marcador al tercer temps, minut trenta-nou, de Nicolas Gonzalo. El segon no arribaria fins a l’últim quart i ha estat Oriol Roca l’autor. Els locals es mantenen en sisè lloc en la classificació i els blau-i-negres baixen a la vuitena posició.

Festival de gols es va viure en Les Pedritxes on el CD Terrassa jugava amb el Línia 22 i els vermells han vençut per un contundent 6 a 0. Els autors dels gols han estat Eduard de Ignacio, que n’ha fet quatre, Jan Lara i Oriol Garreta. Malgrat de la suma dels tres punts el CD Terrassa segueix en novè lloc i el Línia 22 tanca la classificació.

Els altres resultats de la jornada han estat: RS Tenis 1 – Giner de los Ríos i SPV Complutense 3 – RC Jolaseta 0.

La pròxima jornada serà doble i els partit són:

Dissabte, 13 de març

ATLETIC TERRASSA – RS Tenis (12.30h)

JUNIOR FC – RC Jolaseta (13.00h)

REAL CLUB DE POLO – Giner de los Rios (13.00h)

CD TERRASSA – SPV Complutense (13.00h)

CLUB EGARA – LINIA 22 (13.00h)

FC BARCELONA – Club de Campo (13.00h)

Diumenge, 14 de març

JUNIOR FC – Giner de los Rios (12.30h)

CD TERRASSA - RS Tenis  (12.30h)

ATLETIC TERRASSA – SPV Complutense (12.30h)

CLUB EGARA – Club de Campo (12.30h)

REAL CLUB DE POLO – RC Jolaseta (13.00h)

LINIA 22 - FC BARCELONA (13.00h)


Fotografia :  William Thaels-  Alfredo Ferrer