
El Junior, campió juvenil masculí de hockey sala
15/02/2021
El Junior FC s’ha proclamat campió juvenil de hockey sala en vèncer el
partit pel títol al campió de la passada temporada, l’ Atlètic
Terrassa per un contundent 8 a 1.
El campionat d’Espanya
Juvenil Masculí de Hockey Sala s’ha celebrat al Pavelló del Club Egara
del 12 al 14 de febrer i en ell han participat vuit equips, quatre d’ells
catalans: l’amfitrió, que ha finalitzat en cinquè lloc, el CD Terrassa, que ha estat sisè, l’ Atlètic Terrassa que ha estat subcampió i el Junior FC que ha assolit el títol de campió.
El Junior FC va arribar invicte
a la final; va superar al RC Jolaseta per 5-3; al Giner de los Ríos per 4-5 i
al CD Terrassa per 9-6. El partit de
semifinals el va disputar contra el SPV Complutense i el va guanyar per 7-3.
Diumenge, a la final,
disputava el títol amb l’ Atlètic
Terrassa i al cap de tres minuts de l’inici ja pujava el primer gol al
marcador, fet pel Pablo Espino, cinc
minuts més tard Aleix Bozal realitzava
el segon; resultat amb què finalitzava el primer quart. Al segon quart Aleix Bozal aconseguia el tercer i Marc Abad el quart. Dos gols més marcarien els de Sant Cugat al
tercer període, gols d’Anton Serrahima i
Bruno Font. A l’últim quart Pol Ribó i Bruno Font sentenciaven l’encontre; Pol Cabré-Verdiel marcaria l’únic gol del conjunt groc.
Als premis individuals els protagonistes també van ser catalans; Aleix Bozal (Junior FC) va rebre el de MILLOR JUGADOR; Pol Cabré-Verdiel (Atlètic Terrassa) el de MÀXIM GOLEJADOR –en va transformar onze-, Diego Serra i Pau Gifra (Junior FC) van recollir el de MILLOR PORTER.
Fotografia : Twitter