El programa d’alt rendiment català de hockey femení, en la categoria de Sub16 està enfocat en projectar les nostres atletes a nivell nacional amb l’objectiu d’arribar a formar part de les Seleccions Nacionals Sub16. Les activitats d’aquestes seleccions catalanes tenen com objectiu iniciar i formar tots les atletes en l’àmbit de l’alt rendiment. El programa de tecnificació de jugadores té com eix la bona execució tècnica i l’aprenentatge de les funcions tant per posicions com per les tasques que desenvolupen en l’equip. Tot això és la base dels seus entrenaments per assolir l’alt nivell català i nacional.
La preparació en general va dirigida a competir i assolir el màxim nivell en el Campionat d’España de Seleccions que es realitza de forma anual.
La composició de les Seleccions Catalanes es realitzen gràcies als entrenaments setmanals que duen a terme els nostres tècnics, amb les visites que els tècnics d’ARC fan als clubs i amb l’observació de partits de competició. Les llistes són sempre obertes a excepció dels períodes de Pre-competició on ja es redueixen les llistes a 20 i 18 de cara a la alta competició. La màxima competició es a dir el Campionat d’Espanya de Seleccions acostuma a jugar-se a finals del primer trimestre de l’any (març, abril..).
Sub-16: Es treballa mitjançant concentracions del desembre al març.